Main menu
Over de Nationale Bank
Financieel toezicht
Biljetten en munten
Balanscentrale
Kredietcentrales
Statistieken
Publicaties en onderzoek
Betalingen en effecten
Monetair beleid
Enter the terms you wish to search for.
Top menu
Contact
FAQ
Jobs
Language switcher
nl
fr
en
de
FAQ - Centraal aanspreekpunt
You are here
Home
Kredietcentrales
Centraal aanspreekpunt
FAQ - Centraal aanspreekpunt
FAQ - Centraal aanspreekpunt
1. Wat is het "Centraal aanspreekpunt"?
2. Wie moet het bestaan van een of meerdere rekening(en) in het buitenland aan het CAP meedelen?
3. Welke rekening moet worden meegedeeld?
4. Wanneer moet deze mededeling plaatsvinden?
5. Hoe moet de mededeling plaatsvinden?
6. Gevolgen van de mededeling van buitenlandse rekeningen aan het CAP
7. Kunnen de eerder aan het CAP meegedeelde gegevens m.b.t. buitenlandse rekeningen vervolgens verbeterd of aangevuld worden?
8. Hoe kan het afsluiten van een buitenlandse rekening of het jaar van het laatste belastbaar tijdperk waarin de inkomsten van het kind nog bij die van de ouders werden gevoegd, worden medegedeeld?
9. Waar kan bijkomende informatie verkregen worden?